Beşiktaş'ın Trabzonspor maçında iki puan kaybına yol açan en önemli eksiği; saha içi liderinin olmamasıydı. Trabzon deplasmanında ilk 50 dakika hatta 95 dakika maçı izleyenler, psikolojik açıdan kırılgan bir dönem yaşayan Trabzonspor karşısında siyah-beyazlı takımda ateşleyici, reaksiyon yaptıracak bir liderin yokluğunu fazlasıyla hissetti. Kaptanlık pazubandınıkoluna takanCenk Tosun'un iyileşip11'de başlamasınet olarakhissedildi. Cenk'i değerlendirirkendün akşamsadece Redmond'a yaptığı asiste, yakalayıpatamadığı net gol pozisyonuna bakarakdeğerlendirmiyorum. Hem takımayaptığı liderlik hem de Aboubakar'asağladığı oyun konforunu dikkatealarak değerlendiriyorum.Aboubakar'ın 3-4 kişiyi geçerek attığı harikagol, kendine yakışan bir kareydi.
Dün Şenol Güneş'in idman performansını beğendiği Rosier'in 11'de başlatması ve oyuncunun buna verdiği olumlu cevap değerliydi. Rosier iyi motive olur ve eski formunu yakalarsa Türkiye'nin en iyi sağ beki olduğu fikrimi hatırlatmak isterim. Ümraniyespor'un Mustafa Er'leateş çemberinden çıkma gayretinigördüm ama kalite farkı buna engeloldu. Orta sahada Gedson'un dinamikoyunu ve orta sahanın daha derli toplufutbolu net galibiyeti getirdi. Beşiktaş içinGalatasaray derbisi tamam ya da devammaçı olacak. Ümraniye'nin kayıpsız geçilmesibu açıdan çok önemli.