Muharrem ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edilirken, programa katılan vatandaşlar birlik ve beraberlik mesajlarıyla karşılandı.
Vatandaşlarla Gönül Köprüsü Kuruldu
Toplumsal dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olarak kabul edilen aşure geleneğinin yaşatıldığı programda, teşkilat mensupları vatandaşlarla sohbet ederek Muharrem aylarını tebrik etti.
Etkinlikte, milli ve manevi değerlerin korunmasının önemine vurgu yapılırken, birlik ve beraberlik duygularının güçlenmesine katkı sağlayan organizasyonun yoğun ilgi gördüğü belirtildi.
“Birlik ve Beraberliğimiz Daim Olsun”
Yeniden Refah Partisi temsilcileri, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir dönem olduğunu ifade ederek, vatandaşlarla bir araya gelmeye ve gönül köprüleri kurmaya devam edeceklerini belirtti.
Aşure etkinliği, vatandaşların yoğun katılımı ve samimi sohbetlerin ardından sona erdi.

