Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü, hem trafik güvenliği hem de siber suçlarla mücadele alanında önemli çalışmalara imza attı.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liselerde öğrencilere yönelik eğitimler düzenledi.
Eğitimlerde öğrencilere;
Trafik kurallarının önemi,
Yaya ve araç güvenliği,
Görünürlük ve kask kullanımı konularında bilgiler verilerek, farkındalık kazandırıldı.
Emniyet yetkilileri, toplum güvenliğini sağlamak ve öğrencilerin bilinçli bir şekilde trafik içinde yer almalarını desteklemek amacıyla eğitimlerin aralıksız süreceğini belirtti.

