Turnuvaya Yeşilhisar adına katılan 15 sporcu, gösterdikleri üstün performansla önemli başarılara imza attı.

Yeşilhisarlı sporcular;
5 altın, 4 gümüş ve 6 bronz madalya kazanarak büyük bir gurur yaşattı. Müsabakalar sonucunda 13 sporcu, Wushu Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.

Yeşilhisar Belediye Başkanı Halit Taşyapan, elde edilen başarıdan duyduğu memnuniyeti şu sözlerle ifade etti:

“İlçemiz adına müsabakalara katılan 15 sporcumuz, gösterdikleri üstün performansla 5 altın, 4 gümüş ve 6 bronz madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Elde edilen dereceler sonucunda 13 sporcumuz Wushu Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazandı. Başarı gösteren sporcularımızı ve onların yetişmesinde emeği bulunan antrenörleri tebrik ediyor, ilçemizi gururlandıran bu anlamlı başarının devamını diliyorum.”