Gerçekleştirilen ziyarette ailelerle yakından ilgilenilirken, engelli bireylerin hayatlarını kolaylaştırmaya yönelik desteklerin sürdürüleceği vurgulandı.
Başkan Taşyapan açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Kaymakamımız Fatih Adıgüzel ile birlikte ilçemizde yaşayan vatandaşlarımızı evinde ziyaret ettik. Ziyaretimizde ailemizin ne kadar fedakâr olduğunu görmek bizleri çok mutlu etti. Unutmayalım ki her insan engelli adayıdır. Tüm engelli kardeşlerimizin aileleri ve sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yaşam sürmelerini diliyorum. Sevgi varsa, engel yoktur.”
Yeşilhisar Belediyesi’nin engelli bireylerin yaşam standartlarını yükseltmek adına her zaman yanlarında olmaya devam edeceği belirtildi.

