Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda sonm 24 saatte 266 kişinin hayatını kaybettiğini ve 71 bin 736 kişinin testinin ise pozitif çıktığını duyurdu. 

Bakan Koca yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:


Can kayıplarımızın neden yüksek seyrettiği dikkat çeken bir konu. Bu kayıpların vakaların küçük bir kısmı içinde yaşandığı, hastalığı ağır geçirme ihtimali olan 65 yaş üstüyle kronik hastalarımızın kendilerini koruması gerektiği unutulmamalı.