Başhekim Mustafa Demirel Miraç Kandili idrak edecek olmanın huzur ve mutluluğu içerisinde olduklarını söyledi. Demirel mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Peygamber Efendimiz’in (S.A.V), hiçbir kulun ulaşamayacağı manevi âlemlere ulaştığı ve her yıl Miraç Kandili olarak idrak ettiğimiz bu gecenin, insani değerlerin yükselişine vesile olmasını temenni ediyorum Bu gece Cenab-ı Allah, Hazreti Muhammed(S.A.V.)'e insanın yaşama hakkını, şeref ve haysiyetini korumayı, toplumun huzur ve güvenini sağlamayı amaçlayan on iki emir vahyetti. Miracın bir diğer hediyesi ise “Âmenerrasulü” diye başlayan Bakara suresinin son iki ayeti oldu. Bizler de Miraç Kandili’nin gündüzü ve gecesini bu şuurla dolu dolu geçirerek, Miraç gecesinin bereketini ve güzelliğini ömrümüze yayalım inşallah” ifadelerini kullandı.


