MHP Kayseri İl Başkanı Enes Ertuğrul Kalın, Kayserispor’un küme düşmesinin ardından yaptığı duygusal paylaşımda hem yaşanan hayal kırıklığını hem de taraftarın yıllardır verdiği mücadeleyi dile getirdi. Kalın, paylaşımında Kayserispor’un yalnız bırakıldığına dikkat çekerken, birlik ve dayanışma mesajı verdi.
MHP Kayseri İl Başkanı Enes Ertuğrul Kalın, Kayserispor’un küme düşmesinin ardından sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Hal beyanımdır. Çok üzgünüm… Sadece üzgünüm. Üzülmemiz için bekleyenlere, ama’lara, fakat’lara hiç girmeyeceğim. Ancak Kayserispor’un ne kadar yalnız olduğunu şu an şehirde kutlama yapanların sayısından varın anlayın…
Yıllar önce babamın elinden tutarak girdiğim eski statta heyecanını yaşadığım takımım için üzgünüm.
Harçlıklarını deplasmana yatıran, akranları başka uğraşlar içindeyken memleketin takımı için sesinden, sağlığından olan büyük Kayserispor taraftarı için üzgünüm.
Seneler boyu kar kış demeden binlerce kilometre yol giden, hayallerini, umutlarını bu takıma adayan adanmışlar için üzgünüm…
Haklarıdır isyan etmek, haklarıdır haykırmak. Siz haykırın ama sizinle beraber haykıranlar olduğunu da unutmayın… Aynı taraftayız.”

