Kayseri’de Trafik ve Güvenlik Toplantıları Düzenlendi
Kayseri Valisi Gökmen Çiçek başkanlığında “Karayolu Trafik Güvenliği Stratejisi İl Yürütme Kurulu Toplantısı” Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (YİKOB) Toplantı Salonu’nda yapıldı. Toplantıda, trafik güvenliğinin artırılması ve vatandaşların daha güvenli bir ulaşım ortamında seyahat edebilmeleri için yürütülen çalışmalar ele alındı.

Öte yandan, yine Vali Gökmen Çiçek başkanlığında “Kent Güvenlik Danışma Kurulu Toplantısı” da gerçekleştirildi. Kamu kurum ve kuruluş temsilcileri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve mahalle muhtarlarının katıldığı toplantıda; asayiş, trafik ve okul güvenliği başta olmak üzere genel güvenlik konuları değerlendirildi.
Haber: Mustafa DURAN / AYAKLIGASTE.COM

