KAYSERİ’DE GEMEREKLİLERDEN GÜÇ BİRLİĞİ
İki Dernek Tek Çatı Altında Birleşti
Kayseri’de faaliyet gösteren iki Gemerekliler Derneği, birlik ve beraberlik adına önemli bir karara imza attı. Yapılan ortak değerlendirme sonucunda, dernekler İbrahim Değirmenci’nin başkanlığını yürüttüğü Kayseri Gemerekliler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği çatısı altında birleşme kararı aldı.
Birlikten Kuvvet Doğar
Alınan bu kararın, Gemerekli hemşehriler arasında dayanışmayı daha da güçlendireceği, sosyal ve kültürel faaliyetlere ivme kazandıracağı ifade edildi. Birlik adımı, Kayseri’de yaşayan Gemerekliler tarafından memnuniyetle karşılandı.
Emeği Geçenlere Teşekkür
Birleşme sürecinin sağduyu, hassasiyet ve karşılıklı anlayış içerisinde yürütülmesine katkı sunan Mustafa Özdemir ve yönetimine de ayrıca teşekkür edildi.
Kısa ama net mesaj: Ayrılıkta yorulduk, birlikte güçlendik!

