Kayseri Emniyeti’nden Trafikte Huzur Operasyonu

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri tarafından 18-24 Haziran 2026 tarihleri arasında il genelinde gerçekleştirilen denetimlerde, kamu huzurunu bozan ve trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere yönelik kapsamlı uygulamalar yapıldı.

Abartı egzoz, drift, makas atma, yüksek sesle müzik dinleme, alkollü araç kullanma ve kırmızı ışık ihlali başta olmak üzere birçok kural ihlaline karşı gerçekleştirilen denetimlerde yüzlerce sürücüye cezai işlem uygulandı.

En Fazla Ceza Cep Telefonu ve Kırmızı Işık İhlaline

Denetimlerde;

 358 sürücüye cep telefonu kullanmaktan,

 228 sürücüye kırmızı ışık ihlalinden,

 148 sürücüye yüksek sesle müzik dinlemekten,

 104 sürücüye sürücü belgesiz veya geçersiz belgeyle araç kullanmaktan,

 73 sürücüye ışık donanımı eksikliğinden,

 68 sürücüye alkollü araç kullanmaktan,

 52 sürücüye sürücü belgesi geri alındığı halde araç kullanmaktan cezai işlem uygulandı.

Drift ve Makas Atan Sürücüler Affedilmedi

Trafik güvenliğini ciddi şekilde tehlikeye atan sürücülere yönelik denetimlerde;

 4 sürücüye makas atmaktan,

 2 sürücüye drift yapmaktan,

 5 sürücüye abartı egzoz kullanmaktan,

 12 sürücüye modifiyeli araç kullanmaktan işlem yapıldı.

Ayrıca 4 sürücü, alkolmetreye üflemeyi reddettiği için ağır yaptırımlarla karşı karşıya kaldı.

Emniyetten Kararlılık Mesajı

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü, halkın huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç kullanarak trafiği tehlikeye düşüren, drift atan ve çevreye rahatsızlık veren sürücülerle mücadelenin aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.

Yetkililer, trafik kurallarına uyulmasının hem sürücülerin hem de diğer yol kullanıcılarının can güvenliği açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.