İlk kez anne ve baba olmanın heyecanını yaşayan görme engelli Şeyma ve Ömer çifti, evlerinde polis ekipleri tarafından ziyaret edildi.

Ekipler, çiftin bu özel mutluluğunu paylaşarak kendilerine çeşitli hediyeler takdim etti. Ziyaret sırasında, Şeyma ve Ömer çifti ile bebeklerine sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam dilekleri iletildi.

İl Emniyet Müdürlüğü, engelli bireylerin toplumdaki yerini güçlendirmeyi, onların yaşam kalitesine katkı sunmayı önemsediklerini belirterek, “Hayatın zorluklarına rağmen azim ve kararlılıkla mücadele eden tüm engelli vatandaşlarımıza ve ailelerine sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir ömür diliyoruz.” ifadelerini paylaştı.