KAYSERİ'DE HALK OTOBÜSLERİ VE SERVİSLER DENETLENDİ

Kayseri Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri tarafından son 15 içinde halk otobüsleri ve servislere yoğun bir denetim uygulandı. 

Yapılan çalışmalarla ilgili Kayseri Valiliği tarafından şu açıklama yapıldı:

"28.05-12.06.2023 tarihleri arasında  1.212 servis aracı denetlendi.
Eksiği ve ihlali tespit edilen 123 araca/sürücüye cezai işlem uygulandı.
17 araca korsan taşımacılıktan işlem yapıldı.
30 araç trafikten men edildi." 

Haber: AYAKLIGASTE.COM