18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Günü nedeniyle Kartal şehitliğinde toplanan bir grup orotoryo yaptı.
Talas İlçe Müftüsü Bünyamin Turgut,  Talas Gençlik Koordinatörü Hacer Ay,  Üniversitesi Sorumlusu Ayşen Kaya,  Talas Diyanet Gençlik Medya Sorumlusu Nimet Bayazıt, Radyo programcısı ve köşe yazarı Betül Mert ve Erciyes üniversitesi öğrencileri ile Kartal Şehitligi'nde bir araya geldiler.



Şehitliğe sırtlarında ayyıldızlı bayrakla giren grup daha sonra şehit mezarları başına geçerek önce dua ettiler sonra orotorya yaptılar.



Haber: Mustafa DURAN / AYAKLIGASTE.COM