Kayseri MÜSİAD Başkanı Ferhat Akmermer MÜSİAD Yüksek İstişare Heyeti Üyeliğine seçildi. Kayseri'den ilk kez böyle bir üst göreve seçilmiş oldu. 

kayseri MÜSİAD Şubesi tarafından konuya ilişkin şu açıklama yapıldı

"MÜSİAD Yüksek İstişare Heyeti Üyeliği görevi, Başkanımız Ferhat Akmermer’e tevdi edilmiştir. Bu göreve kıymetli Başkanımızı layık gören Genel Başkanımız Mahmut Asmalı ve Yüksek İstişare Heyeti Başkanımız Erol Yarar’a teşekkür ederiz. Türkiye Yüzyılında bir ve beraber Ülkemiz, Şehrimiz ve Milletimiz için çalışmaya devam edeceğiz."

Haber: AYAKLIGASTE.COM