“ULU ÇINARLARIMIZIN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 23 kadın, 57 erkek olmak üzere toplam 80 ulu çınarın bulunduğu Hacı Rukiye Gazioğlu Huzurevi’nin yanı sıra yaşlıların sosyalleştiği ve sunulan imkânlarla verimli, keyifli zaman geçirdiği Mustafa Kumlu Ulu Çınarlar Yaşlı Yaşam ve Dayanışma Merkezi’nde onların ihtiyaçlarını ve taleplerini eksiksiz karşılamaya çalıştıklarını belirterek, mesajında şu görüşlere yer verdi:
“Toplum olarak da, yerel yönetimler olarak da şükürler olsun yaşlısına saygı duyan, sevgi besleyen bir toplumuz, medeniyetiz. Bundan hareketle bizler de yerel yönetimler olarak toplumumuz gibi insanımızı, yaşlımızı gözetmekteyiz. Sosyal devletin, sosyal belediyeciliğin, gönül belediyeciliğinin de gereği bu zaten. İnsanı yaşat ki devlet yaşasın anlayışı da geçmişten günümüze bizim yönetim felsefemize yerleşmiş, bugünlere kadar süregelmiştir. Dün ve bugün olduğu gibi yarın da inşallah bu anlayış ile yolumuza devam edeceğiz. Başta yaşlı çınarlarımız olmak üzere tüm insanımıza sahip çıkacağız. Ulu çınarlarımızın yanında olacağız. Bu duygu, kaygı ve düşüncelerle 18-24 Mart Yaşlılara Saygı Haftası’nı kutlarken, bunun yılda sadece 1 haftaya değil bütün seneye yayılmasını temenni ediyorum. Yaşlı çınarlarımızın her birini saygı ve sevgi ile selamlıyor, onlara cenab-ı Allah’tan hayırlı, sağlıklı uzun ömürler diliyorum.”


