Şehitlikte düzenlenen tören sonrası Hamidiye Meslek ve Teknik Anadolu Lisesinde düzenlenen programı takip ederek başarılı öğrencilere madalya takdim ettiler.
Tören ve etkinlik sonrası açıklamada bulunan Başkan Altun, ''Bu vesile ile bir kez daha Çanakkale Zaferimizin 107.yıl dönümünü yürekten kutluyor, başta Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere Aziz Şehitlerimizi ve Kahraman Gazilerimizi  saygı, rahmet ve minnetle anıyorum'' ifadelerini kullandı.