
Başkan Özkan Altun mesajında şunları söyledi:
'ALLAH BU MİLLETE BİR DAHA İSTİKLAL MARŞI YAZDIRMASIN''
İstiklal Marşımızın kabulünün 102. yılını kutluyor, İstiklal Şairimiz Mehmet Akif ERSOY'u saygı, rahmet ve minnetle anıyorum.
Milli mücadele ruhunu, milletimizin vatan sevgisini, istiklal aşkını, milli birlik ve beraberliğimizi mısralarında bulduğumuz İstiklal Marşı'mızın kabulünün 102. Yılını kutluyor, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve İstiklal Marşı Şairimiz Mehmet Akif Ersoy olmak üzere, Çanakkale ve İstiklal Savaşı'mızın şehit ve gazilerini, 15 Temmuz şehit ve gazileri ile bütün şehit ve gazilerimizi saygıyla, rahmetle, şükranla anıyorum.

