Kayseri Emniyet Müdürlüğü Narkotik ekipleri Mustafa Eraslan Anadolu Lisesi önünde uyuşturucu kontrolü yaptı.
Konuya ilişkin yapılan açıklama ise şöyle:
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerimizce Mustafa Eraslan Anadolu Lisesi ve civarında 06.12.2024 günü okul ve çevresinde okulla ilgisi olmayan şahıslara yönelik yapılan Narko-Okul Uygulamasında 11 araç ve 37 şahıs sorgulanmıştır.
Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi bağımlılık yapan maddelerden uzak tutarak, sağlıklı ve güçlü bir gelecek inşa edeceğiz.