1953 doğumlu
GEMEREK KEKLİCEK KÖYÜ'NDE KIBRIS GAZİSİNE ÇİRKİN SALDIRI!
1974 Kıbrıs Barış Harekatı'nda Kıbrısta görev yapan ve gazi unvanını alan 71 yaşındaki Boran Öztürk köyünde darp edildi. Kıbrıs gazisine yapılan çirkin saldırı sonrası Gemerek Jandarma ekiplerinin, Boran Öztürk'ü darp edenlerle ilgili yeterli işlem yapmadığı iddia edildi. Boran Öztürk konuyu yargıya taşımaya hazırlanıyor.
Olay Önceki gün Gemerek Keklicek köyüne gelirken Çepni köprüsünde meydana geldi. Darp edilen Kıbrıs Gazisi Boran Öztürk şunları söyledi: "Eskiyurt Köyü muhtarı ve oğulları beni darp etti.. Aracımla köye giderken Keklicek Köprüsünde geri geri gelirken darb eden şahıslar bağırıp hakaret etti. Araçtan indiler bağırıp çağırdılar. Sonra beni dövdüler. Bağırmak suçmu dedim sonra bizi darp ettiler" dedi.
Kıbrıs Gazisi Boran Öztürk olay sonrası şikayetçi olduklarını ancak Gemerek Jandarma ekiplerin olay yerine glmesine rağmen darp eden tarafa yeterli işlem yapmadığını iddia etti ve Sivas Valiliği'nin konuya el atması bekleniyor.
Haber: Mustafa DURAN / AYAKLIGASTE.COM