Kayseri Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik şube ekipleri trafik kurallarına uymayan ve insan sağlını tehlikeye atan araç sürücülerine ceza yazdı. 405 sürücüye belgesiz araç kullanmaktan, 526 sürücüye cep telefonu ile konuşmaktan, 295 sürücüye kırmızı ışıkta geçmekten ceza yazıldı. Emniyet Müdürlüğü konuya ilişkin şu açıklamayı yaptı:
GEREĞİ YAPILDI
İl Emniyet Müdürlüğümüz Ekiplerince İlimiz genelinde abartı egzoz, drift, makas atma, yüksek ses müzik gibi kamu huzurunu bozan araçlara yönelik 07/08/2025 - 13/08/2025 tarihleri arasında yapılan çalışmalar neticesinde:
82 araç/sürücüye alkollü araç kullanmak (Madde 48/5)
405 araç/sürücüye sürücü belgesiz /geçersiz araç kullanmak
(Madde 36/,39/,42/)
295 araç/sürücüye kırmızı ışık ihlali (Madde 47/1-b)
526 araç/sürücüye cep telefonu (Madde 73/c)
33 araç/sürücüye abartı egzoz araç kullanmak (Madde 32/3)
9 araç/sürücüye drift yapmak (Madde 67/1-d)
42 araç/sürücüye makas atma (Madde 46/2-g)
562 araç/sürücüye yüksek sesle müzik dinlemek (Madde 72)
7 araç/sürücüye ışık donanımı (Madde 64)
69 araç/sürücüye modifiyeli araç (Madde 30/1-b)
Maddelerinden cezai işlem uygulanmıştır.
Halkımızın huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç kullanarak trafiği tehlikeye düşüren, drift atan, çevreye rahatsızlık veren araç ve sürücülerle mücadelemiz devam etmektedir❗
Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.