Kayseri’de Trafik Haftası Etkinliği
Cumhuriyet Meydanı’nda Trafik Güvenliği İçin Farkındalık Oluşturuldu
02-08 Mayıs Karayolu Trafik Haftası kapsamında Kayseri’de düzenlenen etkinliklerde vatandaşlarla bir araya gelinerek trafik güvenliği konusunda önemli mesajlar verildi.
Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinliklerde özellikle çocuklar ve gençlerde trafik bilincinin artırılması hedeflendi.
Program boyunca;
Güvenli sürüş,
Yaya önceliği,
Emniyet kemeri kullanımı
gibi hayati önem taşıyan konulara dikkat çekildi.
Yetkililer, trafik kurallarına uymanın sadece bireysel değil toplumsal bir sorumluluk olduğuna vurgu yaparak, “Bir kural bir hayat kurtarabilir” mesajını paylaştı.
Etkinliklerde vatandaşlara bilgilendirici materyaller dağıtılırken, çocuklara yönelik farkındalık çalışmaları da gerçekleştirildi.
Trafikte saygı, dikkat ve kurallara uyulmasının öneminin bir kez daha hatırlatıldığı programda, daha güvenli bir trafik ortamı için toplumun tüm kesimlerine çağrıda bulunuldu.