KAYSERİ'DE SOSYAL MEDYA UĞRUNA TRAFİĞİ TEHLİKEYE ATTILAR: 167 BİN TL CEZA KESİLDİ

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, sosyal medyada paylaşılan "Sosyal Medya Videosu Çekmek İçin Canlarını Tehlikeye Atan Gençler" başlıklı görüntüler üzerine harekete geçti.

Asayiş - 22-06-2026 19:38

KAYSERİ'DE SOSYAL MEDYA UĞRUNA TRAFİĞİ TEHLİKEYE ATTILAR: 167 BİN TL CEZA KESİLDİ
Trafik Ekipleri Görüntülerden Tespit Etti

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, sosyal medyada paylaşılan "Sosyal Medya Videosu Çekmek İçin Canlarını Tehlikeye Atan Gençler" başlıklı görüntüler üzerine harekete geçti.

Yapılan inceleme ve saha çalışmaları sonucunda görüntülerde yer alan motosikletler ile sürücüler sivil trafik ekipleri tarafından tespit edildi.

Toplam 167 Bin TL Ceza

Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren sürücülere, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri kapsamında toplam 167 bin TL idari para cezası uygulandı.

Emniyet yetkilileri, sosyal medya uğruna hem kendi canlarını hem de diğer vatandaşların hayatını riske atan sürücülere yönelik denetim ve takip çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.

Duyarlı Vatandaşlara Teşekkür

Kayseri Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, olayın tespit edilmesinde katkı sağlayan vatandaşlara teşekkür edilerek, trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere karşı mücadelenin aralıksız devam edeceği vurgulandı.

Açıklamada, "Halkımızın huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç kullanarak trafiği tehlikeye düşüren, drift atan ve çevreye rahatsızlık veren araç ve sürücülerle mücadelemiz devam etmektedir" ifadelerine yer verildi.

Kayseri Emniyeti, trafik kurallarına aykırı davranışların tespit edilmesi halinde gerekli işlemlerin kararlılıkla uygulanacağını bildirdi.

Günün Diğer Haberleri