KAYSERİ'DE RUHSATSIZ SİLAH ELE GEÇİRİLDİ
Kayseri Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri yaptıkları çalışmada 2 adet ruhsatsız tabanca ve 2 adet ruhsatsız tüfek ele geçirdi. 3 kişiyi de gözaltına aldı.
Emnriyet Müdürlüğü konuya ilişkin aşağıdaki açıklamayı yaptı:
İl Emniyet Müdürlüğümüz tarafından, ilimiz genelinde Müdürlüğümüz Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü görevlilerimizce 07.07.2024 - 14.07.2024 tarihleri arasında yapılan çalışmalar neticesinde; • 2 adet ruhsatsız tabanca ve 2 adet ruhsatsız tüfek ele geçirilmiş, • Aranan şahıslar kapsamında 3 şahıs yakalanmıştır. Ele geçirilen suç unsurları ve toplam 2 olay kapsamında 6 şahıs hakkında gerekli yasal işlemler yapılmış olup şahıslar adli makamlara sevk edilmiştir. İlimiz genelinde halkımızın huzur ve güvenliğinin sağlanması için haksız kazanç sağlayan suç organizasyonlarına karşı yürütülen mücadelemiz aralıksız ve kararlı bir şekilde devam etmektedir. Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.
Haber: AYAKLIGASTE.COM