KAYSERİ'DE 12 KİLO UYUŞTURUCU ELE GEÇİRİLDİ

Kayseri Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube ekipleri yaptıkları başarılı çalışmada 12 kilo uyuşturucu madde ele geçirdi

Asayiş - 27-10-2024 10:19

Kayseri Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube ekipleri yaptıkları başarılı çalışmada 12 kilo uyuşturucu madde ele geçirdi

Konuya ilişkin yapılan açıklama ise şöyle:

GEREĞİ YAPILDI
               
26.10.2024 günü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü görevlilerimizce yapılan çalışmalar neticesinde;
İlimize uyuşturucu madde getirdiği değerlendirilen iki araç durdurulmuş, Narkotik Arama Köpeği Jack ile araçlarda yapılan aramalarda;

 12 Kilogram 600 Gram narkotik madde ele geçirilmiştir.
    
Durdurulan araçlarda bulunan (E.K.G.-Pendik-1998), (V.B.-Batman-2006), (T.K.-Erbaa-1993)  ve (B.G.-Yozgat-1996) isimli şahıslar hakkında “uyuşturucu madde ticareti yapmak” suçundan gerekli adli işlemler başlatılmıştır.

Halkımızın huzurunu bozmaya çalışanlar ile mücadelemiz aralıksız ve kararlı bir şekilde devam edecektir. 

Kamuoyu bilgisine saygıyla duyurulur.

Günün Diğer Haberleri