Kayseri İl Sağlık Müdürü Erşan, Personelle Bayramlaştı Bayramlaşma Programında Birlik ve Dayanışma Mesajı

Kayseri İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan, İl Sağlık Müdürlüğü merkez ve Seyyid Burhaneddin Yerleşkelerinde görev yapan personellerle bayramlaşma programında bir araya geldi.

Sağlık - 23-03-2026 21:29

Kayseri İl Sağlık Müdürü Erşan, Personelle Bayramlaştı
Bayramlaşma Programında Birlik ve Dayanışma Mesajı

Kayseri İl Sağlık Müdürü Mehmet Erşan, İl Sağlık Müdürlüğü merkez ve Seyyid Burhaneddin Yerleşkelerinde görev yapan personellerle bayramlaşma programında bir araya geldi.

Gerçekleşen programda müdürlük bünyesindeki başkan ve başkan yardımcıları da hazır bulundu.

“Görevlerinizde Başarılar Dilerim”

Bayramlaşma kapsamında tüm personelle tek tek ilgilenen Dr. Erşan, çalışanlara özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu ön plana çıktı.

Haber: Mustafa DURAN / AYAKLIGASTE.COM 

Günün Diğer Haberleri