Bakanlık Değerlendirme Ekibinden Kayseri İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan’a Ziyaret

Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen “Sağlık Tesislerinin Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesine Dair Yönerge” kapsamında Kayseri’de incelemelerde bulunan Merkezi İl Değerlendirme Ekibi, Kayseri İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan’ı makamında ziyaret etti.

Sağlık - 24-06-2026 07:23

Bakanlık Değerlendirme Ekibinden Kayseri İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan’a Ziyaret

Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen “Sağlık Tesislerinin Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesine Dair Yönerge” kapsamında Kayseri’de incelemelerde bulunan Merkezi İl Değerlendirme Ekibi, Kayseri İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan’ı makamında ziyaret etti.

Müdürlüğe bağlı sağlık tesislerinde gerçekleştirilen değerlendirme ziyaretleri kapsamında sağlık hizmetlerinin sunumu, hizmet kalite standartları ve uygulamaların sahadaki yansımaları yerinde incelendi.

İnceleme ve değerlendirmelerin ardından gerçekleştirilen ziyarette, sağlık tesislerinde sunulan hizmetlerin geliştirilmesine yönelik çalışmalar ele alınırken, sağlık hizmetlerinde kalite standartlarının korunması ve yükseltilmesine ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Erşan, Bakanlık tarafından yürütülen değerlendirme çalışmalarının sağlık hizmetlerinin niteliğinin artırılması açısından önemli olduğunu belirterek, ziyaretlerinden dolayı Merkezi İl Değerlendirme Ekibi üyelerine teşekkür etti.

Günün Diğer Haberleri